يوم الأربعاء 12:20 صباحًا 12 أغسطس، 2020

ملابس الاعراس للنساء , لبس الستات يبقوا ملكات اتفرجي على اروع ملابس للاعراس

ملابس الاعراس من الملابس التي تضفي على الروح

بهجة و سرور انت يا روعة الحلوات يا رائعة القوام

و ممشوقة العود لفي لفتك على المحلات و اختاري

اللي يليق عليك استني هنا رايحة فين هتلفي لفتك

قبل ما تاخدي فكرتك ده حتى المثل بيقول خد فكرة

و اشتري بكرة تعالى بس النهاردة اديكي انا الفكرة

علشان ما تبقشيش نازلة على عماكي زي ما بيقولي

بصي به كوليكشن جديد لملابس الافراح لو شفتيه و شوفتي الوانه

هتقولي اهو هو ده الي كنت بادور عليه من زمان احنا هنرغي كتير و لا ايه

لا بالتاكيد احنا نتفرج و نملي عينيا الحلوة

ملابس الاعراس للنساء, لبس الستات يبقوا ملكات اتفرجي على افضل ملابس للاعراس

ملبي العرس للنساء

صور












 

  • ملابس العروس كاملة

332 مشاهدة